Cristi Tudor_resize
CRISTI TUDOR
attonery_underline

Partener

Arii de practică: Restructurare & Insolvență / Faliment, Drept Fiscal, Fuziuni & Achiziții/Privatizări

Telefon: +40 21 202 59 11

Fax:  +40 21 223 04 95

E-mail: cristi.tudor@musat.ro

 

Adresă: Bulevardul Aviatorilor 43, Sector 1, Cod poștal 011853, București, România

Cristi oferă consultanță clienților de mai mult de 10 ani, în cele mai ample și complexe mandate de restructurare ale firmei noastre. În tot acest timp, el a activat atât ca economist, cât și contabil și practician în insolvență, preluând și rolul de administrator judiciar și lichidator în numeroase proceduri de restructurare și insolvență care au implicat interesele clienților noștri în România. Cristi este apreciat pentru gândirea sa analitică și critică și pentru înțelegerea aprofundată a industriilor precum infrastructură, energie, transport, construcții, servicii și tehnologie. 

Cristi este, de asemenea, autor și lector pe chestiuni de restructurare și insolvență.

Carieră și calificări

EDUCAȚIE

  •  Diplomă Master în Economie și Finanțe Europene – Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori – Academia de Studii Economice din București (2008);
  •  Diplomă de Licență în Economie, Specializarea Finanțe și Bănci, Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori – Academia de Studii Economice din București (2005)

CARIERĂ

  • Partener, Muşat & Asociaţii – Restructurare\Insolvență, martie 2020 – prezent
  • Consultant Coordonator, Muşat & Asociaţii – Restructurare\Insolvență, ianuarie 2018 – februarie 2020
  • Consultant Colaborator Senior, Muşat & Asociaţii – Restructurare\Insolvență, februarie 2014 – decembrie 2017
  • CFO, Muşat & Asociaţii, august 2012– ianurie 2014
  • Contabil, Muşat & Asociaţii, martie 2006 – iulie 2012

LIMBI VORBITE

  • Engleză, Franceză și Română

Experiență relevantă

  • Reprezentarea unuia dintre cei mai mari producători de energie electrică din România în perioada procedurii de lichidare voluntară și în etapa procedurii de faliment. Mandatul a implicat gestionarea întregii proceduri de lichidare, inclusiv întocmirea strategiei de valorificare a activelor, dar și a unei strategii de recuperare a creanțelor, precum și managementul curent al aspectelor apărute în perioada de lichidare. Până în prezent, mai mult de 7 milioane de Euro au fost distribuiți creditorilor. 
  • Gestionăm întreaga procedură de faliment a uneia dintre cele mai mari companii de construcții de pe plan local. Anterior am reprezentat societatea în perioada de observație. Totalul creanțelor solicitate pe parcursul procedurii se ridică la circa 100.000.000 Euro.
  • Asistenţă acordată în administrarea mandatului cu privire la una dintre cele mai mari companii române care acţionează în domeniul mentenanţei reţelelor electrice, atât în cadrul procedurii de reorganizare judiciară, cât şi în etapa procedurii de faliment. Asistenţa în etapa reorganizării a vizat pregătirea strategiei de restructurare, redactarea planului de reorganizare, realizarea unei analize cuprinzătoare a activităţii juridice şi economice a companiei în vederea maximizării procesului de recuperare a debitelor, gestionarea problemelor de patrimoniu și valorificarea activelor. În perioada de faliment, mandatul a constat în pregătirea strategiei de lichidare a activelor societăţii, finalizarea cu succes a procedurii de concediere colectivă, acţiuni de recuperare creanţe şi managementul operaţiunilor curente.
  • Gestionăm procedura de lichidare a unei importante companii ce a activat în domeniul transportului și distribuției de energie electrică, cu scopul de a acoperi cât mai mult din totalul creanțelor acceptate, în cuantum de peste 14 milioane de lei.
  • Asistență acordată unei companii de succes de dezvoltare imobiliară din nord estul României. Am acceptat provocarea de a implementa o strategie foarte rar întâlnită în practica din România, care permite societății să își achite creanțele în perioada de observație înainte de termenul de depunere a planului de reorganizare.
  • După analizarea datelor financiare și economice ale uneia dintre cele mai importante companii de construcție a infrastructurii din Transilvania, am reușit implementarea unui plan de reorganizare care poate aduce distribuiri către creditori de aproximativ 10 milioane de euro. Actualmente planul este în plină desfășurare. La acest succes adăugăm și reușita menținerii companiei în circuitul economic, plătind la zi taxele și impozitele și păstrând un număr semnificativ de angajați.
  • Asistență acordată unei importante societăți din domeniul hotelier și al restaurantelor. Asistăm cu succes societatea în toate etapele procedurii de reorganizare.
  • Asistență acordată unor societăți ce activează în domeniul vânzării, cumpărării şi închirierii de proprietăți imobiliare. Mandatul a implicat supravegherea activității companiilor pe parcursul perioadei de observație, analizarea viabilității unui plan de reorganizare și asistență în etapa falimentului.
  • Lucrăm cu o companie germană specializată în terapia și diagnosticarea cu ajutorul proteinelor plasmatice, acordând asistență juridică și reprezentare în cadrul procedurii de insolvență a unui distribuitor de produse farmaceutice, în vederea recuperării unei datorii comerciale de mai multe milioane de euro, inclusiv pe calea unei acțiuni de atragere a răspunderii personale patrimoniale a foștilor membri din organele de conducere a societății.
  • Acordăm consultanță celui de-al patrulea retailer din lume, care activează pe piața din România din anul 2005. Mandatul include asistență juridică și reprezentare în cadrul procedurii de insolvență a unei importante companii de antreprenoriat si management de proiect in domeniul construcțiilor și instalațiilor, cu sediul în județul Brașov, având drept scop recuperarea unor creanțe garantate cu o valoare semnificativă.
  • Asistență acordată unui grup de investiții de renume din sectorul imobiliar, în cadrul procedurilor de insolvență derulate împotriva debitorilor acestuia, ca urmare a nerespectării unui contract FIDIC de construcție, cu pretenții totale de aproximativ 21 milioane euro.
  • Pe parcursul procedurii de insolvență a unei companii românești de distribuție a echipamentelor medicale, am acordat consultanță în favoarea unei societăți elvețiene, pentru recuperarea unei creanțe importante.
  • O companie franceză ce activează pe piața securității în incendii, filială a unui grup internațional de companii de origine elvețiană, a fost reprezentată de către avocații firmei noastre, în legătură cu procedura de insolvență a principalului producător din România de pe piața securității electronice.
  • Consultanță acordată în favoarea unui important broker de asigurări, în cadrul procedurii de faliment a două societăți de sigurări în vederea recuperării unor creanțe importante.
  • Asistam una dintre băncile importante din România, asupra unor aspecte juridice complexe legate de recuperarea unor creanțe importante în cadrul procedurii de insolvență deschise față de un client al băncii.
  • Asistență juridică acordată unei importante companii IT din România, pe parcursul procedurii sale de insolvență, a procedurii de restructurare a companiei și optimizării activității principale.

Am asistat și am reprezentat o companie importantă IT – HUB, pe parcursul procedurilor de pre-insolvență și negocierea unui acord cu creditorii companiei.

Afilieri

  • INSOL Europe (2018);
  • C.E.C.C.A.R. (2013);
  • U.N.P.I.R. (2010).
Print Friendly, PDF & Email